کارخانه قالیشویی ادیب ( قالیشویی تهران و کرج)

وبلاگ کارخانه قالیشویی ادیب

کارخانه قالیشویی ادیب ( قالیشویی تهران و کرج)

وبلاگ کارخانه قالیشویی ادیب

۹ فرش جدید در موزه فرش آستان قدس رضوی

اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین-قالیشویی تهران-قالیشویی کرج

۹ فرش جدید در موزه فرش آستان قدس رضوی

۹ فرش جدید در موزه فرش آستان قدس رضوی. این مقاله از کارخانه قالیشویی ادیب ( قالیشویی آنلاین) را بخوانید. تا با آوردن ۹ فرش جدید در موزه فرش آستان قدس رضوی بیشتر آشنا شوید.

  

برای دیدن مقاله موزه فرش آستان قدس رضوی کلیک کنید.

مسئول موزه تخصصی فرش آستان قدس رضوی گفت: فرش‌های منتخب جدید متعلق به مناطق مختلف قالی بافی ایران، جایگزین تعدادی از فرش‌های قبلی موزه شده است.

معرفی فرش های تعویض شده:اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین-قالیشویی تهران-قالیشویی کرج

محمد تاجی با بیان این که فرش‌های جدید از لحاظ نفیس بودن و قدمت همانند فرش‌های تعویض شده ارزشمند است. گفت: قالیچه تصویری گوهر خلقت(تهران)، قالی تصویری ویلهلم دوم(تبریز)، قالی تصویری دور نما(اردبیل) و قالیچه گل و بوته متعلق به قم، نمونه‌هایی از این آثار کم‌نظیر هنر فرش‌بافی کشور به‌شمار می‌رود.

او افزود: با نمایش این فرش‌های جدید، مناطق فرش‌بافی استان های اردبیل، قم و چهار محال و بختیاری به دیگر مناطق فرش‌بافی موجود در موزه اضافه شد.

فرش ها از کجا آمده اند؟

مسئول موزه تخصصی فرش آستان قدس رضوی گفت: هم اکن ون دو تخته فرش از کرمان، دو تخته فرش از چهار محال و بختیاری، یک تخته فرش از قم، یک تخته فرش از تهران، یک تخته فرش از اردبیل، یک تخته فرش از کاشان و یک تخته فرش از تبریز در طبقات مختلف موزه در معرض دید فرهنگ دوستان و علاقه مندان، گذاشته شده است.

موزه فرش آستان قدس رضوی:اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین-قالیشویی تهران-قالیشویی کرج

تاجی با بیان اینکه فرش‌های بسیار فاخری در مخزن این موزه نگهداری می‌شود. افزود: موزه فرش آستان قدس رضوی به عنوان یکی از بزرگترین موزه‌های تخصصی فرش دنیا است. و هم اکنون بیش از صد تخته قالی، قالیچه و تابلو فرش‌ نفیس که قدمتش به دوره صفویه تا معاصر می‌رسد. در زیربنایی به مساحت شش هزار و ۶۴۷ مترمربع در سه طبقه، در معرض دید زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی امام هشتم(ع) قرار دارد.

او گفت: این فرش‌ها در دوره های مختلف تاریخی به موزه آستان قدس رضوی اهدا شده است. که  علاوه بر ارزش هنری و تاریخی، گوشه‌ای از فرهنگ و تمدن ایران اسلامی را نشان می‌دهد.

بازدید ۹ فرش جدید در موزه فرش آستان قدس رضوی:

دوستداران فرهنگ و هنر ایرانی اسلامی می‌توانند در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت  ۸ تا ۱۲ و ۳۰  پنج‌ شنبه‌ها از ساعت ۸ تا ۱۱ و ۳۰ و جمعه‌‌ها و ایام تعطیل از ساعت  ۸ تا ۱۲، از آثار متنوع و نفیس موزه تخصصی فرش آستان قدس رضوی واقع در صحن کوثر حرم مطهر رضوی، در مجاورت موزه مرکزی آستان مقدس رضوی، دیدن کنند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

 

توجه: اگر به قالیشویی، قالی شویی، شستشوی فرش، شستشوی مبل. خشکشویی مبلمان، اعلاشویی، اعلا شویی، شستشوی خوشخواب و … نیاز دارید. به قالیشویی  یا قالیشویی آنلاین مراجعه کنید. و از خدمات اعلاشویی یا اعلا شویی استفاده کنید. تا فرش شما با دستگاه های مخصوص شسته شود.

مشتریان عزیز در نظر داشته باشید. که خدمات آنلاین قالی شویی از قبیل قالیشویی آنلاین و مبل شویی و خشکشویی مبلمان آنلاین با ۲۰% تخفیف ارائه می گردد .ارائه خدمات ما در سراسر تهران صورت می گیرد.
شعبه قالیشویی کرج ما آماده برای ارائه خدمات به شما دوستان عزیز می باشد .

….. دپارتمان تحقیق و توسعه شرکت قالیشویی ادیب

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.